نوشته شده توسط : rshaole

همانطور که می توان بیمار نارسایی کلیه است 33 درصد از عملکرد کلیه به از شر دیالیزهمانطور که می توان بیمار نارسایی کلیه است 33 درصد از عملکرد کلیه به از شر دیالیز

به عنوان بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با 33٪ از کلیه به از شر دیالیز؟ در گذشته، مردم معتقد بودند که پس از آن که بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی تحت دیالیز قرار داده، آنها را در آن زندگی می کنند تا پایان عمر خود را. با این حال، با توجه به مطالعات اخیر، بیمار به دیالیز می تواند خلاص شدن از آن با بهبود عملکرد کلیه است.

به عنوان بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با 33٪ از کلیه به از شر دیالیز؟

برای بیماران نارسایی کلیه با 33 درصد از عملکرد کلیه، آنها باید برای محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده، و همچنین تعمیر عملکرد کلیه آسیب دیده. بنابراین، هنگامی که آن را به درمان می آید، لازم است به روشن شدن همه از سموم و بازگرداندن سلول های کلیه آسیب دیده، ترویج سیستم ایمنی بدن، بهبود عملکرد کلیه است، در نهایت، شما می توانید زمان را به خلاص شدن از شر دیالیز یا دیالیز را گسترش دهد. این است که، تا زمانی که بیماران می توانند درمان مناسب را پیدا کنید، آنها ممکن است فرصتی برای خلاص شدن از شر دیالیز است.

چه درمانی برای بهبود عملکرد کلیه مفید است؟

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان نوآوری از گیاهان سنتی طب چینی، ثابت شده است که در بهبود عملکرد کلیه موثر است. از آن است که چهار عملکرد اصلی، که ضد التهاب، ضد انعقاد، ضد ترومبوز و افزایش عروق خونی است. برای این چهار توابع، آن را می تواند به بهبود گردش خون کلیوی، در نتیجه فراهم کردن شرایط برای تعمیر کلیه است. توابع التهابی ممکن است برای کاهش حمله سلول های التهابی و تسهیل آسیب به کلیه ها. اثر سوم از این درمان کمک می کند تا برای جلوگیری از تشکیل ترومبوز. و گسترش نقش حذف ماتریکس خارج سلولی ایفا کرده است.

در کوتاه مدت، نارسایی کلیوی، به ویژه آن دسته از بیماران که مصرف تنها دیالیز برای یک زمان کوتاه، آنها می توانند یک شانس برای خلاص شدن از آن تا زمانی که آنها می توانید در زمان درمان مناسب است. اگر شما می خواهید برای جلوگیری و یا خلاص شدن از شر دیالیز، شما می توانید با ارسال یک ایمیل و یا دکتر ما تماس در WhatsApp بلافاصله، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

پست الکترونیکی ما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ ما: +8615100189779

تلفن: + 86-311-86954186





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,دریافت از شر دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 454
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: